تفال به فال حافظ با معنی در شب های بلند

تفال به فال حافظ با معنی در شب های بلند

برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند.
تفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا
ضمن اینکه شاید بهتر باشد برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

. شیوه ی انتخاب غزل و فال خوانی نیز دارای آداب و شرایطی است.
تفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا
بیش‌تر شعرهای او غزل هستند که به‌غزلیات حافظ شهرت دارند.
تفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا
شما هم برای اینکه فال حافظ بگیری اول نیت کن ، بعد فاتحه یا صلواتی برای روح این مرد بزرگ بفرست ، مثل همون ریش سفید ها حافظ رو قسمش بده و بعد روی دکمه نمایش فال کلیک کن ...
تفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا
در اندرون من خسته دل ندانم کیست  که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند.
تفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا
گرفتن بیش از سه فال برای یک نفر نشانه ی بی احترامی به حافظ قلمداد می شود.
تفال به فال حافتفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا
او از مهمترین تأثیرگذاران بر شاعران پس از خود شناخته می‌شود.


تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.
تفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا
دلم ز پرده برون شد کجایی ای مطرب  بنال هان که از این پرده کار ما به نواست
تفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا
صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم  تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم
تفال به فال حافظ با معنی در شب یلدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.